Żyję na tym świecie blisko czterdzieści lat i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się by jakikolwiek przedstawiciel tego ROBACTWA, które gada o mnie za plecami, powiedział mi w cztery oczy co o mnie myśli. ROBACTWO jest odważne w grupie, albo po alkoholu, ale nigdy na trzeźwo i w pojedynkę 😂 A szkoda, bo naprawdę nie brak ROBACTWA któremu chętnie spluną bym albo wykurwił w plugawy ryj 😇 Jestem na takim etapie swojego życia że przejmuję się opinią jedynie tych których lubię i szanuję. Opinia robactwa na mój temat… No jak ja mam się kurwa przejmować tym co mówi albo „myśli” robactwo na mój temat?! 😂😂😂😂 Żyjmy najlepiej jak umiemy, pierdolmy opinię innych i uwierzcie mi kochani, przyjdzie taki moment że każdy z tych robaków które próbują zatruć nasz świat dostanie to na co zasłużył. Jak nie tu, to TAM 😇 Bo wbrew naiwnemu myśleniu wszelkiej maści robactwa, krzywda innych zawsze wraca… Wpis do komentowania o 21… 😉